Pages

Friday, October 6, 2017

Bengkel eUsahawan4u ~ Realisasikan Impian Bisnes Online ANDA!

Baru-baru ini syarikat gergasi permainan kanak-kanak iaitu Toys R Us telah menfailkan prosidur untuk bankrupsi selepas 69 tahun beroperasi di seluruh dunia dengan hutang lebih USD5 billion. Apabila kita teliti dan baca laporan, di antara puncanya adalah kerana jualan yang menurun akibat pengguna kini lebih cenderung untuk mendapatkan barang mainan secara online yang mana pilihan lebih banyak dan harga yang lebih murah.

Apa yang berlaku kepada Toys R Us sedang berlaku hampir dalam semua industri tak kira produk atau perkhidmatan. Teknologi kini membolehkan semuanya diperolehi denganlebih MUDAH dan MURAH. Oleh itu kita perlu peka dan ambil tahu supaya kita tidak ketinggalan.

Hakikatnya adalah kalau kita nak menceburi bidang perniagaan kita tidak mempunyai pilihan tetapi melibatkan diri dalam bisnes online atau eCommerce. Pertumbuhan eCommerce di seluruh dunia sangat besar yang mana nilai dagangan kini adalah bernilai USD Trillion Dollar!!! Di Malaysia sahaja unjuran dagangan online untuk tahun 2017 akan mencecah USD 3.8 billion. Kita ada 20 juta pengguna digital dan bilangan ini bertambah setiap hari.

Soalnya adakah kita bersedia untuk mengambil apa yang orang kata, a piece of the pie. Mungkin kita mahu tapi kita tak pasti apa nak buat atau macamana nak buat?

Jawapannya mungkin ada di Bengkel eUsahawan4u kami.

https://bengkeleusahawan4u.eventbrite.com


PROGRAM EUSAHAWAN4U


Program eUsahawan4U terbuka kepada semua yang berumur 18 tahun ke atas.


Visi eUsahawan4U
Melahirkan 254 eUsahawan yang berpeluang menjana pendapatan RM10,000 dalam tempoh 90 hari samada secara part time atau full time.


Misi eUsahawan4U
Membimbing, mendidik & membina eUsahawan melalui program berasaskan konsep - Earn While You Learn (menjana pendapatan sambil belajar).

#eUsahawan4U
#EarnWhileYouLearn
#My2ndIncome

YA, saya nak tahu, klik http://realleaders.wasap.my

No comments:

Post a Comment