Pages

Friday, September 15, 2017

Bisnes Online - Kenapa Perlu Ambil Tahu

Menurut BMI Report 2017, e-Commerce atau urusniaga online di Malaysia akan mencecah USD3.8 Billion pada tahun 2017 ini.




Ini merupakan satu pertumbuhan yang hebat dan menujukkan betapa besarnya peluang untuk melibatkan diri dengan bisnes online. Malah pengasas Microsoft iaitu Bill Gates ada mengatakan sekiranya bisnes kita tidak online nanti bisnes kita akan offline dengan kata lain bisnes kita akan tutup.

Bisnes online akan terus meningkat kerana itulah trend sekarang dan ditambah dengan sokongan dan insentif pihak kerajaan ianya akan tumbuh dengan pesat. Malah salah satu agenda program transformasi kerajaan adalah untuk menggandakan nilai urusniaga online menjelang tahun 2020!

Apa yang kita perlu faham di sini adalah peluang di depan mata kita. Ianya bukan hanya untuk orang yang buat bisnes malah dengan adanya teknologi yang setiap hari makin canggih semua orang boleh melibatkan diri dalam urusniaga online.

Malah anak-anak perlu diberi pendedahan awal kerana di masa akan datang mungkin tiada pekerjaan yang stabil. Malah semua orang akan menjana pendapatan melalui platform. Ini sudah mula berlaku dengan Uber dan Grab untuk industri pengangkutan. Industri pemakanan juga sudah berubah. Kini hampir semua jenis makanan kita boleh order online!

Hari ini kalau anda ada smartphone dan ada talian internet anda sudah boleh buat bisnes online! Ada banyak cara yang anda boleh buat. Bayangkan seorang boleh menjana pendapatan tambahan RM500 hingga RM1000 sebulan hanya dengan ada ilmu dan tahu bagaimana. Sangat MUDAH cuma kena belajar dan buat. Jangan lepaskan peluang ini dan pastikan keluarga anda serta anak-anak tidak ketinggalan.

Baru-baru ini kami terbaca ada seorang blogger dari US. Beliau mula pada usia 16 tahun kini menjana pendapatan selesa sepenuhnya dari online!

Sekiranya anda berminat nak belajar dan nak tahu lebih lanjut kami ada program eUsahawan4U yang mana kami ada menjalankan Bengkel eUsahawan4U secara PERCUMA! Sekiranya berminat boleh klik: http://realleaders.wasap.my



PROGRAM EUSAHAWAN4U

Program eUsahawan4U terbuka kepada semua yang berumur 18 tahun ke atas.

Visi eUsahawan4U
Melahirkan 254 eUsahawan yang berpeluang menjana pendapatan RM10,000 dalam tempoh 90 hari samada secara part time atau full time.

Misi eUsahawan4U
Membimbing, mendidik & membina eUsahawan melalui program berasaskan konsep - Earn While You Learn (menjana pendapatan sambil belajar).

#eUsahawan4U
#EarnWhileYouLearn
#My2ndIncome

YA, saya nak tahu, klik http://realleaders.wasap.my

No comments:

Post a Comment