Pages

Wednesday, June 10, 2020

Risau anak nak SPM????


Risau anak nak SPM????

SPM dah dekat, biasanya yang lebih risau mak bapak. Anak relek je. Itu yg buat mak bapak lagi gelabah. Mana taknya kalau nak sambung belajar esok, nak dapat tempat, nak biasiswa semuanya tengok keputusan SPM.

Jom tengok mana tahu E-Tuition boleh tolong :)



Hi, apa khabar? Hari ini nak share apakah kelebihan E-Tuition kami.

Ada banyak kelebihan tetapi yang paling utama adalah MASA & DUIT khasnya untuk IbuBapa dan anak-anak. Kenapa MASA?

MASA adalah hadiah paling besar yang kita boleh beri sesiapa sahaja sebab MASA kita tak boleh jual beli. DUIT masih boleh cari.

Dengan E-Tuition ini kita jimat banyak MASA. Sebab apa semua ada. Semua kita boleh buat online anytime anywhere. Nak rujuk, nak buat latihan, nak tanya soalan semuanya kita boleh buat melalui E-Tuition. Katakanlah kita tengah belajar dengan kawan2x kemudian jumpa soalan yang kita tak pasti, terus buke E-Tuition dan cari nota atau video yg berkaitan dan terus boleh belajar & fahamkan. Inilah kelebihan utama E-Tuition - MASA.

Kemudian DUIT. Kalau pakej premium kita dapat akses untuk 12 bulan semua subjek!!! Kalau kita mula sekarang utk prepare utk SPM dah untung, kalau kita mula sekarang semasa Form 4 lagi untung!!!! Dan paling best semua updates atau penambahan nota, video & sebagainya semuanya tiada caj tambahan. Mana nak dapat?

Itu adalah yang biasa, Jom kami kongsikan dengan anda kelebihan2x lain.

Kelebihan #1 - Sukatan Pelajaran KPM & Lengkap untuk Form 4 & 5
Pertama sekali pakej kami lengkap. Maknanya kalau anda calon #SPM2020 apa yang ada cover Form 4 & Form 5. Kalau anda calon #SPM2021 juga untung untuk anda sebab anda boleh start awal. Jadi apa saje yg anda nak belajar atau ulangkaji semua ada. Kalau tak ingat apa yang belajar masa Form 4 buka shj terus boleh ulangkaji. Tengok nota atau video. Semua ada. Jimat masa & mudah.
Kalau anda form 4 nak start belajar form 5 punya topik dah terus boleh belajar. Ada video yg mana cikgu mengajar dan tunjuk mcmana nak jawab soalan. Memang power!!!

Kelebihan #2 - Boleh wujudkan komuniti belajar
Jom pakat dengan kawan2x dan cikgu utk sama2x guna E-Tuition. Sebab apa kita ada feature parent connect yg mana ibubapa boleh pantau. Kalau ibubap takde masa minta cikgu yang connect utk pantau. Semua kawan2x boleh buat benda yg sama. Nanti dalam news feed boleh Nampak aktiviti kawan2x bila dia belajar & apa dia belajar. Ini aje dah cukup utk bakar semangat kita utk belajar.

Kelebihan #3 - Boleh focus dengan topik yg kita lemah
Yang bestnye etuition ni dia ada analisa yg boleh beritahu kita topik mana yg kita patut baca semula. Graft akan keluar dan kita boleh buat analisa. Memang padu! Jadi kita boleh buka nota atau video yg dicadangkan utk perbaiki keputusan kita. Lepas tu kita boleh guna system target yg akan bantu kita utk capai matlamat kita. Berapa % markah nak target? 100%? 90? 80? Atau sekadar nak lulus sahaja? Semuanya boleh.

Kelebihan #4 - Ada quizzer online - jadi tak bosan belajar
Kita ada quizzer yg mana kita boleh challenge sesiapa shj online ikut subject. Sangat seronok. Malah org yang dah habis belajar pun seronok main terutamanya yg general  knowledge. Macam2x soalan yg ditanya J Apa pun memang seronok & bila kalah mesti tak puas hati dan nak main lagi. Sedar tak sedar kita sedang belajar & ulangkaji. Memang luarrrrrbiasa.

Apa pun banyak sangat kelebihan E-Tuition kami. Cuma kena start guna dan try sendiri. Mak bapak pun patut cuba. Gerenti berbaloi utk semua. Jom mulakan pengalaman E-Tuition anda sekarang.
Boleh klik E-Tuition utk terus dapatkan atau lebih info & nak sembang2x tanya soalan boleh klik - http://www.wasap.my/601156659545/NakE-Tuition

#SPM2020
#SPM2021
#learning fromhome
#onlinelearning
#wfh
#studyfromhome
#etuition
#e-tuition
#mindappz

No comments:

Post a Comment